
اندازه: 185.21K
دسته بندی:علوم انسانی - مدیریت
قیمت: 70,000 ریال
تعداد نمایش:64 بازدید
ارسال توسط:پروژه 20
تاریخ ارسال:۱ آبان ۱۳۹۴
به روز رسانی در:۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵
----------------------------------------------
پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود. برای دریافت محصول ..... کلیک کنید چکیده: بنابراین
مطالعه این اصول به فارغ التحصیلان کمک می کند تا با بهرهگیری از دانش خود
و پیوستن به محیط های مختلف کسب و کار با ماهیت مشاغل مختلف و نحوه رفتار و
عملکردهای مختلف آشنا شوند. امروزه برای دست یابی به
اهداف و توسعه طرح های تجاری، بسیاری ازکارفرمایان و مدیران از قواعد
روانشناسی و نحوه رفتار با کارمندان در جهت ارتقای سطح محصولات، تماس با
مخاطبان و بهره وری استفاده می کنند که در این پروژه به معرفی انواع رسانه
ها و نحوه تاثیر آن ها بر جوامع مختلف و انواع اقشار جامعه را مورد بررسی
قرار می دهیم. فهرست مطالب: نوع فایل: ((ورد-word-doc-dox)) تعداد صفحات: ۵۱ صفحه حجم فایل: ۱۸۵٫۲۱ کیلوبایت قیمت: ۷۰۰۰ تومانخرید این محصول:
نقش رسانه ها درفضای کسب و کار-word
زندگی بشر مستلزم تشکیل سازمان ها و شرکت های مختلف است که در زمینه های
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی فعالیت دارند و کلیه فعالیت های بشری
را تحت تاثیر قرار می دهند.بنابراین آشنایی با دانشی که مبنای تشکیل شرکت
ها است و آگاهی نسبت به چگونگی اداره سازمان ها برای کلیه افراد جامعه و
علت عضویت در انواع محیط های کاری و ارتباط مداوم با آن ها ، از ضروریات جهان امروز است .
و…….
فصل اول
مقدمه
اهمیت موضوع تحقیق
بیان مسئله
فصل دوم
چشم انداز تاریخی
تعریف رسانه و اهمیت آن
معرفی برخی از رسانه های حال حاضر
تعریف طرح کسب و کار
رقابت
نقش های متفاوت رسانه ها
رسانهها و امنیت در فضای کسب و کار
فصل سوم
روش تحقیق
فصل چهارم :
رسانهها و کسب و کار
ماهیت افکار عمومی
تاثیر تبلیغ چیست؟
فصل پنجم
نتیجه گیری کلی
نتیجه گیری :
منابع :
……………………..
ادامه مطلب در دانلود فایل قابل مشاهده است
………………………….
برای دانلود بر روی دریافت محصول ..... کلیک کنید
…………………………..
…………………………
دانلود فایل (( پی دی اف-pdf)) پروژه
…………………………
برای دانلود بر روی دریافت محصول ..... کلیک کنید