
اندازه: 206.16K
دسته بندی:علوم انسانی - مدیریت
قیمت: 40,000 ریال
تعداد نمایش:17 بازدید
ارسال توسط:پروژه 20
تاریخ ارسال:۱۶ فروردین ۱۳۹۵
به روز رسانی در:۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵
---------------------------------------------
پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود. برای دریافت محصول ..... کلیک کنید تاثیر محیط بر رفتار مشتری مقدمه : مشتریان معمولا در یک زمان، خدمتی را با چندین
معیار ارزیابی خریـداری مـیکننـد. نوعاً تصمیم خرید ممکن است با در نظر
گرفتن مواردی همچون کیفیت خـدمات، سـرعت تحویـل،قیمت و سایر انگیزههای خاص
خرید صورت گیرد. ضروری است کـه کسـب و کارها ترجیحات و انتخابهای مشتریان
را هنگام تصمیم گیری در مورد ویژگیهای محصـولات و خدمات، مد نظر قرار دهند.
کیفیت، در سازمان خدماتی سنجشی است از اینکه تا چه حد خدمت ارائه شده،
انتظارات مشتریان را براورده میسازد. ماهیت اغلب خدمات، اینچنین است کـه
مشـتری در فرایند ارائ? خدمت حضور دارد. این بـدان معناسـت کـه ادراک
مشـتری از کیفیـت، نـه تنهـا از استفاده خدمت، بلکه از فرایند ارائ? خدمت
نیز متاثر است. فهرست مطالب: نوع فایل: ((ورد-word-doc-dox)) تعداد صفحات: ۵۰ صفحه حجم فایل: ۲۰۶٫۱۶ کیلوبایت قیمت: ۴۰۰۰ تومانخرید این محصول:
یکی از راه های اساسی که یک مؤسسه میتواند با توسل به آن خود را از سایر
رقبـا متمـایز کنـد، ارائـه همیشگی خدماتی با کیفیت برتر نسبت به آنها است.
در واقع، امروزه رضایت مشتری و کیفیت خـدمات بـه عنوان مسائل حیاتی در
اغلب صنایع خدماتی به شمار میروند. نتایج تحقیقات مختلف نشان میدهد که بین
کیفیت خدمات و عملکردهای مالی سازمان ارتباط مثبتـی وجـود دارد.
یکـی از ابعـاد کیفیـت خـدمات در مدلهای مختلف، محیط فیزیکی است. تحقیقات
نشان میدهد که محیط فیزیکی بر رضایت نهایی مشـتری از خدمات تاثیر خواهد
گذاشت
و…..
فصل اول :
مقدمه و کلیات
مقدمه
بیان مسئله
فصل دوم :
تعاریف
تعریف کیفیت
محیط فیزیکی و کیفیت خدمات
تعریف محیط فیزیکی
تعریف فرهنگ
ویژگی های فرهنگ
تسلط بر محیط
معنی تغییر فرهنگی برای بازاریاب
ترویج و توسعه
دنبال کردن تغییر فرهنگی
فهم فرهنگ متقابل رفتار مشتری
رسیدن به کمال ومعتقدی :
بررسی متغیرهای محیط فیزیکی
عملکرد خرید در کشورهای خارجی
زیر مجموعه های فرهنگی آسیایی
الگوهای خرید کالا
فصل سوم :
نتیجه گیری
منابع:
………………………..
ادامه مطلب در دانلود فایل قابل مشاهده است
…………………………..
برای دانلود بر روی دریافت محصول ..... کلیک کنید
…………………………..
…………………………
برای دانلود بر روی دریافت محصول ..... کلیک کنید