
اندازه: 1.00M
دسته بندی:علوم انسانی - مدیریت
قیمت: 5,000 ریال
تعداد نمایش:122 بازدید
ارسال توسط:پروژه 20
تاریخ ارسال:۲۰ آبان ۱۳۹۴
به روز رسانی در:۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵
---------------------------------------------
پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود. برای دریافت محصول ..... کلیک کنید چکیده: امروزه
بسیاری از شرکتهای نوآور با محدودیت های بودجه ای بسیاری در عرصه تجاری
مواجهند و باید قابلیت آن را بیابند تا با حداقل منابع و سرمایه گذاری
حداکثر سود لازم را جهت بقا و پوشش هزینه های تحقیق و ثبات خویش در بلند
مدّت کسب کنند. این مقاله به توضیح
مختصری درباره بازاریابی چریکی، روند تجاری سازی دستاوردها در شرکتهای دانش
بنیان و بررسی تأثیر این عوامل بر یکدیگر می پردازد. نتایج تحقیق بیانگر
وجود رابطه معنادار و مستقیمی میان بازاریابی بر مبنای اصول بازاریابی
چریکی و روند مثبت تجاری سازی دستاوردهای نوین در شرکتهای دانش بنیان می
باشد فهرست مطالب: ادامه مطلب دردانلود فایل قابل مشاهده است تعداد صفحات: ۱۶ صفحه حجم فایل: ۱ مگابایت قیمت: ۵۰۰ تومانخرید این محصول:
بازاریابی چریکی-پی دی اف
تغییرات با سرعت رخ می دهند و دستاوردهای پژوهشی در شرکتهای دانش بنیان
نقش به سزای خویش را در جهت ارتقای کیفیت زندگی بشر و توسعه سطح رفاه جامعه
و تحولات اقتصادی ایفا میکنند. مهمترین بحث در فرآیند تجاری سازی
دستاوردهای این گونه موسسات توان حضور در بازارهای گوناگون کسب و کار و
تمرکز بر بهبود کارایی و اثربخشی تلاشهای بازاریابی است.
و……
بازاریابی چریکی را اینگونه معرفی میکنند
معایب موجود در “بازاریابی سنتی
اصول بازاریابی پارتیزانی
اصول اساسی بازاریابی چریکی
نگاه راهبردی به بازاریابی چریکی
و…..
………………………….
برای دانلود بر روی دریافت محصول ..... کلیک کنید
………………………….
نوع فایل: ((پی دی اف-pdf))
…………………………
دانلود فایل ((پاورپوینت-ppt-)) تحقیق
…………………………
برای دانلود بر روی دریافت محصول ..... کلیک کنید