
اندازه: 1.28M
دسته بندی:علوم انسانی - مدیریت
قیمت: 30,000 ریال
تعداد نمایش:40 بازدید
ارسال توسط:پروژه 20
تاریخ ارسال:۱۵ فروردین ۱۳۹۵
به روز رسانی در:۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵
خرید این محصول:
پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.
برای دریافت محصول ..... کلیک کنید
بازاریابی الکترونیکی-pdf ضرورت بازاریابی: در
واقع بازاریابی شامل کلیه عملیاتی است که در فاصــله تولید تا مصرف باعث
تسریع در جریان هدایت کالاها یا خدمات به سوی مصــرف کننده می گردد . فهرست مطالب: ادامه مطلب دردانلود فایل قابل مشاهده است تعداد صفحات: ۴۵ صفحه حجم فایل: ۱٫۲۸ مگابایت قیمت: ۳۰۰۰ تومان
تا زمانیکه فاصله تولید کننده و مصرف کننده کوتاه بود ، تولید کننده از
نیازها ، خواسته ها ، سـلایق ، آداب و رسوم مصرف کننده مطلع بود و به
وجــود بـازاریابی و مدیریت بازار نیـــازی احساس نمی شـد اما در شرایط
اقتصادی که بسیاری از شرکت های بزرگ مرزهای ملی را برای فعــالیت های تجاری
خـود کوچک یافته اند ، جهانی فکر می کنند ، جهـانی تولید می کنند ، و در سطح جهانی محصولات خود را توزیع می نمایند ، فعالیت های بازاریابی زیــادی باید انجـام شـود تا کالا از تولید کننده به مصـرف کننده برسد .
و…..
مفهوم فروش
مفهوم بازاریابی
تعاریف بازاریابی
مفاهیم اساسی بازاریابی
مفاهیم اساسی بازاریابی(ادامه)
انواع بازارها
وظایف بازاریابی
عوامل مهم ایجاد سایت اینترنتی در تجارت و بازاریابی
مدیریت بازارهاى الکترونیکى در سازمان
مدیریت بر انتظارات مشتریان الکترونیکی
دسته بندی مشتریان الکترونیکی
اصول، قواعد و قوانین بازاریابی الکترونیکی
ویژگیهای تجارت الکترونیکی
فرمول کسب و کار الکترونیکی
بخشهای کسب وکار الکترونیکی
۱۰ اشتباه فاحش در بازاریابی
۱۰نکته برای موفقیت در بازاریابی الکترونیکی
اهمیت برنامه ریزی برای بازاریابی
نتیجه گیری
منابع:
………………………….
برای دانلود بر روی دریافت محصول ..... کلیک کنید
………………………….
نوع فایل: ((پی دی اف- pdf ))
…………………………
دانلود فایل ((پاورپوینت- ptt )) این تحقیق
…………………………
برای دانلود بر روی دریافت محصول ..... کلیک کنید